2009

Sååå 2009 alltså. 11 dagar kvar av året.

Hemkommen från San Diego. Så började året. Sen var det inte så roliga månader, inget att vara glad för förräns jag fick jobb i april. Jag fick dock gå på lite intervjuer och FICK jobb på pakistans ambassad vilket jag tacka nej till... Roligt som tusan hade jag på TB trots weird kollega. Sommaren var rolig men mycket mycket jobb och sen var jag tillbaka i arbetslöshetsträsket, encore une fois.
Vad som lyfte då var Paris-vistelsen och Amsterdam. Samt att jag tog bort lite kilo. Bästa jag gjort. Like ever.

Sen när jag nu fick jobb i Sthlm så var det som att vända på ett blad. Svart blev vitt. Det har varit de allra bästa fem veckorna sen 2008. Jag kan inte säga att jag kommer komma ihåg 2009, jag vill det inte ens, ett skitår måste jag säga förutom då två saker. Dessa två saker gör att 2010 kommer bli ett skitbra år, jag känner det enda in i hjärtat hur hela jag förändrats iom nytt jobb, viktminskning, ny miljö och eget hem. Jag är som en ny människa och jag ÄLSKAR DET. SÅ JÄVLA MYCKET. Jag trivs så himla mycket med livet att det är oförskämt!=)

Så om elva dagar när jag sitter med mina två älskade flickor i Glasgow med champagne och tar steget in i 2010 så kommer jag glömma allt vad 00-talet heter, 2009 glömmer jag fortare än kvickt och ser bara framåt med alla planer, idéer och saker som ska göras,hända, fixas, gå igenom.

Höjdpunkter 2009

- Paris
- Amsterdam
- Sommarjobbet
- Viktminskning
- Flytten te Sthlm
- Jobbet
- Eget hem
- Glasgow

Jag känner mig som en helt ny människa och därför har jag bestämt mig för att detta nya år som kommer ska bli ett startår för massa nytt and only new. Don´t look back in anger sa ngn person om jag inte minns fel och det gör jag inte, ngt gott kom ur 2009 men let´s just NEVER mention that year again. För det var ju också då MJ dog, vilket fortfarande makes me sad. A lot.

Kvar är att fira jul vilket jag hoppas blir mysigt, sen blir det jobb och sen Glasgow!!! Bättre sätt att av sluta året och börja det nya does not exist.

So there u have it. Mina conclusioner av 2009. Vad jag hoppas på för 2010, vad jag är glad för hände under 2009, vad jag är mindre glad för. Nu ser vi framåt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0