FABness or comfort?

Fast vad är det mig och frysa? Jag kan inte komma ihåg att jag frusit såhär mycket...ever! Dock kanske jag ska vara ärlig och säga att kläderna jag har inte är de varmaste, och jackan inte är supertjock...men annars då? Vart jag än är har jag en konstant frys-känsla...Nej jag lovar dyrt och heligt att nästa år ska jag packa på mig tio par strumpor, fem par byxor och ULL-tröjor deluxe. Skita i att vara FAB men iaf vara VARM. Nyårslöfte nr 45 får det bli. Ja, jag är ju liten galen i att sätta upp nya löften, men sen är jag ju också en sådan person som tänker "på måndag börjar nya livet", så den personligheten har la lite av en fixidé på att börja om på nytt och vilken är inte den ultimata dagen om inte nyårsafton!

Men jag måste sluuuta frysa. Ska se om jag hittar varma plagg i GG...eller det kanske kan vänta tills jag kommer hem, efter att jag beställt och köpt allt det andra...eller egentligen så kom vi ju faktiskt på att frysa tog bort aptit, brände kalorier och gör att man sover bättre(eller hur) så då e d lika bra att jag fryser fram tills april=) Ja det får nästan bli så, FABness går före komfort...FABness...är det ett ord? Om inte så är det mitt nya ord inför 2010. Fick höra igår att whatever hade han hört så många ggr från mig att han assoicated that word with me. Då är FABness lite roligare, dont ya think!?

Nu ska jag bege mig om sådär en 20 minuter, först ett "möte" och sen jobb tills ikväll. Längtar ihjäl mig till kl 14.20 imorn för då lyfter planet och då kommer jag allt närmre mina musketörer, allt närmre 2010(obviously) och allt mycket närmare a whole lotta fun=)

Ciao

Ps. Jag måste göra om bloggen nästa år, vilken färg förutom rosa kan jag ha tro?? Och headern, måste ju vara FAB som jag, ideas?=)

Kommentarer
Postat av: annelie

FABness känns väldigt mycket som ett Sanna-ord måste jag säga. Skönt att höra att det löste sig med bokningen. Själv avslutar jag året hos pappa med en stor kopp te och massa godis =) Kram kram

2009-12-30 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0