Friday nite bliss

Har haft en sjuhelsikes mysig kväll. Gott tilltugg, hettande skumbad, planering av nyår med mina musketörer, städning av lägenhet med triljoner ljus tända och inslagning av paket. Läste om allt som hänt under 00-talet i Metro och det som fortfarande griper mig, som ger mig konstiga känslor i hela kroppen är MJs bortgång. Det känns så sorgligt och tragiskt. Still.

Nu väntar en lång natts sömn, följt av en lika lång sovmorgon där man ligger kvar och dagdrömmer och låter ens varelse vila. För imorgon blir det (IGEN) stan för en hel del inhandlade inför kvällens bestyr. Min första bjudning i det nya cribet, med härligt folk följt av utgång. Jag räknar kallt med att det blir en lång utgång då jag har tvättid kl sju söndagmorgon och planerar INTE att sova emellan, för då kommer jag aldrig upp.

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Hoppas inflyttningsfesten blir lyckad ikväll! Själv är jag äntligen hemma i Sverige igen och blev genst påmind om varför jag ogillar vinter så mycket. Visst, det är fint...men fy vad kallt det är! Det var -18 när jag kom hem till pappa igår. Inte ok!

2009-12-19 @ 15:56:43
URL: http://bitsandparts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0