Gone from the net

Mon Dieu, jag är pank. Rien de rien på kontot. OCH fem julklappar kvar att inhandla, betala internet OCH klänning till julfesten nästa vecka. Äter inget annat än frukten på jobbet ( savin money=) 2 veckor kvar innan julafton och avfärd mot B-town. Gäller att snåla på alla sätt och vis dessa veckor...=)

Nu har jag snart levt Sthlms-liv i en månad och det kunde fasiken i mig inte vara bättre! Jag har varit bakfull mer dessa veckor än jag ngnsin tidigare under så kort tid(vilket betyder att jag varit ute och haft sjuhelvetes skoj), träffat så många roliga människor, gått och blivit infatuated with a bartender, cute is THE word, skaffat mig en supermysig lägenhet och en inkomst. 2010 kommer bli ett sjuhelvetes år, I just know it!

Nu blir det att klura på 2009-årslista, har ju gjort en varje år så även detta år, ikväll får jag äntligen internet till lyan, YAY!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

OCh allt detta för att du gav dig fan på att göra det! Well done, darling! 2010 kommer att bli underbart!

2009-12-09 @ 10:05:29
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: annelie

Härligt att du är tillbaka och grattis igen till lägenheten och jobbet!

2009-12-09 @ 17:00:40
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad ni e gulliga och underbara=)

2009-12-10 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0