I-landsproblem deluxe

Mina I-landsproblem:

- Itunes känner inte av Iphonen och kan därför inte ladda över all ny musik jag fått hem.
- Har inget ljud på tvn.
- Varmvattnet i duschen blir inte varmt tillräckligt snabbt och jag får vänta i det iskalla badrummet
- Trots att jag fått värme i lyan så är det ftf ganska kallt och värmefläkten jobbar för fullt.
- MSN fungerar oftast inte och inte ens en data-kille kunde hitta vad felet var...
- Det står pepparkaksburkar ÖVERALLT på jobbet och frestar en.
- Jag har inga fler serier att se då det är uppehåll för jul.
- Mina kokplattor tar för evigt att komma igång.

Dessa problem tornade upp sig igårmorse och kan säkerligen ha varit en av anledningarna till att humöret sjönk. Men när jag kom hem igår efter att ha jobbat, hittat klänning för julfest, så satte jag på datorn. Vips så fungerade MSN, vips kände Itunes av Iphonen, vips blev vattnet varmt i duschen, vips var det varmt i lyan, vips hittade jag en ny serie! Dock tar kokplattorna lik förbaskat lång tid och jag tror ftf inte där finns något ljud på tvn. MEN 5 av 8 I-landsproblem borta, ja då får man inte klaga, right?

Jag har satt köpstopp fram tills den 28 dec men det gäller from imorgon. Har hittat sovshorts och skärp som jag måste ha, så det så!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0