Kändisspotting again!

Caroline Hofberg släppte en bok Italia Amore som var plagiat på en bok av en Bo...så den drogs tillbaka...dumma kvinna! A- Det var så himla roligt att du kom, att du vågade dig ut på balkongen of terror OCH att du ställde akwarda frågor till mina stackars gäster hahahaha=)

Igår när jag kämpade mig fram i julruschen och typ hade gett upp så fick jag något som gjorde att jag inte gav upp. Tåget stannade på Karlaplan och utanför tågdörren stod en man. Med knallröd halsduk och ett snett leende. Med ens var jag tvungen att fortsätta kämpa för den perfekt julklappen. Jag menar vem är inte JUL personifierad om inte Arne Weise!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Skulle vara riktigt kul att flytta upp till storstan...får väl se vart jag hamnar =)

2009-12-22 @ 18:51:28
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: Erik

A som i...?

2009-12-22 @ 21:00:07
Postat av: Sanna

A som i ANETTE=)

2009-12-23 @ 16:43:06
Postat av: marresmamma

A som i jaaag! Och jag finns till för att ställa de frgor som alla vill ha svaren på men ingen vågar fråga, moahaha! GOD JUL!

2009-12-24 @ 20:53:23
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0