Lucia

Lucia i all sin glans, vad vore livet om inte IKEA fanns?
Yes, dit ska jag idag! Sitter just nu och klurar på vad jag egentligen behöver, i vilka färger und so weiter...

Gårdagskvällen var superb, drinks på Hotellet, sen middag på Jensens Böfhus följt av film i lyan, a grejt time indeed!
Det blir nog inget luciatåg för mig idag, kanske om de vandrar på Ikea men annars, nope dont think so. Jag får fira min lucia med en lussekatt kanske....

Hur firar ni lucia? A- du visade mackedonkarna hur ett äkta luciatåg ska se ut hoppas jag?=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Nja, en baksmälla satte tyvärr stop för luciafirandet idag, Men i morgon är den stora dagen då vi ska lussa på operan. Huana mig, kan nog bara gå dåligt känner jag på mig =)

2009-12-13 @ 18:01:43
URL: http://bitsandparts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0