Saturday party!

Klockan är 04.10 och jag har precis lagt in en omgång tvätt i maskinen. Sista gästen gick för en stund sedan och jag tänkte what the heck, varför inte tvätt direkt nu och kunna gå och lägga sig sen och sova ist för att sova en minikort stund och sen hoppa upp igen?
Kvällen var supermysig med härliga vänner och gott tilltugg a la Sanna.

Perfekt avslutning på fem härliga,galna,roliga och spännande veckor i Estocolmo!

Nu ska jag vänta ut tvätten, sen blir det sovedags. The wire-maraton, clementin-dag och stanna inne i lyan-dag väntar imorn. Men ni måste ju se mitt snajsiga halsband, very beyonceish, me lajki!


Enjoy fjärde advent y´all!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Gillar halsbandet och gud vad snygg du är vännen!!

2009-12-20 @ 09:14:08
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fin du var och vad mysigt det ser ut!

2009-12-21 @ 19:38:06
Postat av: marresmamma

Det var så trevligt! Jag är impad över dina personliga pepparkakor och över mig själv som dels vågade åka heeela vägen till dig samt ta mig ut på stans läskigaste balkong!

2009-12-22 @ 14:02:54
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0