Trötter+ Butter with a mix of Glader equals MOI

Jag.är.så.trött. På grund av julfesten, på grund av hela veckans alla hittepå, på grund av fem stressiga veckor för själen,hjärtat och kroppen. Mer sprit under dessa veckor än hela resterande året. Mer tidiga morgnar och sena kvällar än innan. Mindre träning(obefintlig), massor att fixa, och kylan, den isbitande kylan jag inte kommer ihåg att vi haft innan, trots att Sverige är kaaaaallllllt. Men sen har jag ett förträffligt glömma-minne=)

Ikväll är det iaf stopp. Ikväll blir det sushi, dator, ljus, ommöblering av lgh, mjukisbyxor, städning och Chris Brown(ääääälskar hans nya skiva) och inpackning av varje kroppsdel som behöver inpackning. För imorgon är det ju inflyttningsmingel at my place.

Och det är också något väldigt intressant. Jag skickade ut inbjudningar på FB. Till typ 20 pers. Har fått svar av de flesta. Men sen är där 3 personer varav jag jobbar med två av dem. Ingen av dem har sagt ett ljud om det. Inte svarat eller något. Den tredje fick ett påminnelse-sms och inget svar. Är inte det extremt ohyfsat och konstigt beteende? (A- menar inte dig, in case du kanske för en millisekund kände att det kanske var du=) Det enda man behöver göra är att logga in på FB, skriva ja eller nej and then its over....Difficult? I think not. Oh well, inga fler inbjudningar där inte=) Men sen har jag ju märkt att OSA är något många inte förstår vad betyder...inte lätt=)

Nu ska jag inte bittra ner mig, det är en lovely fredag, jag slutar om tre timmar och ska fixa massa ärenden och kanske kanske köpa en ny jacka, fin som snus(mormors favorituttryck) blir jag då antagligen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0