...and I´m gone.

Äntligen fredag skulle man kunna tänka men iom att det är fredagen den 13nde så kommer det säkert hända något...typ tåget går sönder på vägen till K-town, min biljett är ej giltig eller något sådant, Superstitious, me? Not at all=)

Jag har nu igen vant mig vid de svenska programmen och trots att jag saknar mitt BET så har jag fått några favoriter i TV-djungeln:
- Gränspoliser: Både roligt att se hur de kämpar för att stoppa illegal invandring men sorgligt för de stackare som inte släpps in i landet, samt kastas ut.
- Mästares Mästare: Dokusåpa med idrottare. Här finns det inga "jag-vill-bli-känd-till-varje-pris-människor, utan duktiga idrottare som redan gjort sig ett namn på att faktiskt kunna något, kul tävlingar och roliga lustigkurrar.
-Vem vet mest: Kul frågeprogram som man faktiskt kan lite i.

Ja ni ser ju hur roligt jag har om vardagskvällarna...=) Nu ska jag packa ihop mig inför K-town, har flera tidningar och en superrolig bok " Mina hemligheter" av Sophie Kinsella. Skrattar högt hela tiden och kände väl igen mig när en karaktär i boken frågar huvudpersonen - Jamen du vet ju vad 9 gånger 8 är...och hon fräser tillbaka: klart jag gör och börjar tänka:
1 gånger nio är....nio, 3 gånger 9...blir ju och då måste ju 9 gånger 8 vara...72!!! hahaha LOVES IT!

Happy Valentine´s !

Ciao

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha! Kan tänka mig att du gillar hennes matte-resonemang, du som TILL OCH MED kan tjugans tabell... Förstår också att du saknar BET. Det gör inte jag. Men jag saknar att du tittar på det:P

2009-02-13 @ 15:10:06
URL: http://www.rokaas.com
Postat av: Marresmamma

Håller med om gränspoliserna... vi kollar på det varje vecka och minns den gamla goda tiden då P var illegal invandrare...

2009-02-13 @ 19:47:22
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0