..and Im here.

Back från en trevlig och härlig helg i K-town, me likey that town mer och mer efter varje besök! Tillbaka till jobbsök, träning och behandlingar. Har fått lite dålig hy så nu blir det ansiktsbehandlingar deluxe framöver. På tisdag ska jag baka mitt första bröd! Måste sysselsätta mig med något så nu jäklar ska det bli Slim Jim hälsobröd, får vi se om det blir ätbart också...

Det går verkligen upp och ner, ena dagen mår jag förträffligt och vill inte ändra på något, men i nästa sekund suger allt och jag vill bara ge upp jobbsökandet och bege mig till Katmandu för att hitta mig sjäv igen eller någon annan soulsearching...haha=)

Dock vet man ju att jag är inte den enda i sitsen som arbetslös och med ett stort hus, massa möjligheter att träna och sådär och lite stålar så kan man ju iaf ge sig ut på äventyr: K-town-check, Glasgow-here I come!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

najs najs med ansiktbehandling. Det är billigt här så jag funderar på om jag ska lyxa till det någon dag jag med=)

2009-02-16 @ 08:49:42
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0