Bad day, that´s all.

Det var meningen att ja skulle ha uppesittarkväll och se Taxi- men det visade sig vara fel taxi-film och istället gick jag och lade mig för att hoppa upp vid åtta. Halv tolv hasade jag benen över kanten...not my day today either....Jag har lixom tappat orken lite. Vill inte söka fler jobb, vill inte gå upp ur sängen, vill inte fixa mat eller göra något utan vill bara typ läsa eller skratta åt vänner.

Okej det låter illa men det är ej såååå illa. Jag har bara en eller två dåliga dagar, jag har huvudvärk och är uttråkad. That´s it. Nu är det helg, sen efter den får jag säkert nya krafter att leta upp det där jobbet.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det suger ibland. Men dont loose faith! Gör något riktigt myspys trevligt i helgen vettja=)

2009-02-27 @ 13:36:44
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0