Beslut

Vid vissa tillfällen står man inför stora val i livet. Angående utbildningar,resor,arbete,vänner eller lägenheter. Ibland tar man rätt beslut, ibland fel. Paris 2004- So right. Aix-en Provence- not so right but still in a way a little right. Örebro utbildning- right, praktik i San Diego- right. Idag stod jag inför ännu ett val som skulle komma att påverka min framtid på ett rätt tradikalt sätt. Man vet aldrig om man tar rätt beslut, man får aldrig reda på om man gjort fel eller rätt för man kommer ju aldrig se hur det blivit om jag valt Ja istället för Nej. Nu blev det nej och nu i efterhand har jag såklart ångest ifall jag tog fel beslut MEN samtidigt måste jag släppa det. Jag har tagit beslutet och inget kan ändra på det.

Varför jag sa nej: det kändes inte rätt i magtrakten och jag tvivlar på att jag kommer att ångra det. Framtiden får utvisa det. Nu tänker jag se detta som något oerhört positivt och le=) Just Smile and wave girl, just smile and wave...right?

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

darrling jag har fått mail och mess. Grattis till jobbet fast du inte ska ta de. bra med självförtroende boost. jag svara på mailet när jag kommer hem . har inte ro att skriva nu (jobbar nämligen.moahaha)



kramar

2009-02-04 @ 15:23:05
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Marresmamma

Kom och bli min barnflicka! Ja, inte min, barnens... Du få husrum och god mat och de är på dagis större delen av dagen så då kan du sova och använda mina kläder o mitt smink...

2009-02-04 @ 21:46:43
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Marresmamma

Kom och bli min barnflicka! Ja, inte min, barnens... Du få husrum och god mat och de är på dagis större delen av dagen så då kan du sova och använda mina kläder o mitt smink...

2009-02-04 @ 21:47:59
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0