Då har jag alltså

tjänat ihop 228:- på de tre klänningar jag sålde, hade 33:- i avgifter på tradera och 40:- i fraktavgifter....151:- återstår....är det då värt att fortsätta sälja saker?

I längden, är det värt det?

Jag sitter här och klurar på de andra kläderna jag inte längre vill ha, mammas motionscykel( ja, hon vill sälja den, men jag får ju några procent hehe), ska man ge sig på det?

Har egentligen inget som talar emot det, jag har tid, ork och intresse och man tjänar ju faktiskt några kronor på det! Har ju ingen inkomst så fram tills att jag får mitt första jobb kan ju göra det, det är faktiskt skoj!

Ok here we go, nästa auktion!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Congratulations! :):):):)

2009-02-07 @ 00:27:21
Postat av: Marresmamma

Åh, du måste bara lära dig att sälja bara!!!

2009-02-13 @ 19:49:00
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0