HAJ FAVJ!

...till mig själv...Japp jag gav mig själv en sådan idag efter att ha sökt tre jobb, ringt och anmält mig som vikarie på dagis, städat mitt rum, sålt någon sak till på tradera, köpt en kameraladdare och betalat en faktura. det var en mulen morgon i Sannas huvud och fighten med skrivaren förlorade jag såklart. Men sen när jag fått allting uträttat kändes det bättre.

Jag har de senaste minuterna suttit och gått igenom bloggtoppen. Blondinbella regerar tätt följd av Kenza, Alex schulmans exfru, Gynning, Sophis mode och kling...Ebba von Sydow lyser med sin frånvaro. Alltså är det kvinnor som regerar bloggtoppen. Jag läser endats blondinbellas blogg, jag klarar inte av de andra hoppestossorna, de här modegalna människorna är inget för mig, eller katrin som vill vara out there eller Gynning som verkligen är out there. Den värsta av dem är Kling. dont know why, jag klarar bara inte av henne och hennes panna. Nej tacka vet jag Hannah på VRs blogg, och andra småbloggar som har betydligt mer personlighet än vad de där mupparna har. Men nu har jag la höjt deras blogg med en sidovisning och det kommer inte bli fler=)

Sex veckor har jag nu spenderat i Jobbsökandeträsket. Det börjar bli lite tråkigt faktiskt. Eller jättetråkigt faktiskt. Jag hoppas innerligt på vikariepoolen, på så sätt tjänar jag lite pengar while jobbsökning och kan resa lite mer samtidigt som jag väntar på THE JOB. Man får passa på att resa så länge man kan, sen sitter man där med jobba hela dagarna långa...

Nu ska jag kolla vidare på mina kändissidor, sen får det bli en hal promenad till motorvägen. Min dator kommer hem imorgon, fixad for now som han sa min reparatör, hoppas den håller. YAY- min älskade dator!

Ciao  


Kommentarer
Postat av: Erik

Använda sex stycken "blogg" i ett stycke. Bra jobbat...

2009-02-20 @ 14:26:08
URL: http://www.rokaas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0