I´ve learned...

“....that life never goes the way you planned. So my goal is to learn as much as I can about as many things as I can, so when opportunities present themselves, I can hit the ground running"

"that no matter how much I care, some people just don’t care back."

"that it takes years to build up trust, and only seconds to destroy i
t"

Det känns lite som jag lever i ett vakuum. Jag inbillar mig någonstans att i framtiden, ja då kommer jag bo omringad av alla de underbara människor som jag träffat under åren utomlands. Att E, J och S, mina tre musketörer kommer bo i samma lghkomplex som jag. Eller att F & E kommer att underhålla mig med sina sjukt knäppa skämt. Men det är nog bara jag i mitt framtids-önskande som kan önska att det blir så. När E messar och säger att vi ska dansa loss nästa gång vi ses, att det kanske kommer vara så att vi bor långt ifrån varann i framtiden med...nej jag kan bara inte se det...så får det inte vara. E,J,S- nej ni får faktiskt inte bo långt ifrån mig=)

Ciao



Kommentarer
Postat av: emelie

fixa ett badass jobb. anställ mig. sen kan vi bo i samma lägenhetskomplex!!! gärna på nått varmt ställe. DO IT

no pressure...

2009-02-03 @ 17:29:30
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Marresmamma

Är det min S du vill sno så får du mog på köpet! Och i så fall är jag djupt sårad att jag inte nämns...

2009-02-04 @ 21:40:28
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Marresmamma

Är det min S du vill sno så får du mi

g på köpet! Och i så fall är jag djupt sårad att jag inte nämns...

2009-02-04 @ 21:42:35
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0