Naaaw...

...ni är ju för härliga, lägger upp fina låttexter och goda recept - när detta brödet är uppätet ska jag prova på de andra två, låter härligt goda! Såhär i kärva tider får man minsann se till att baka istället för att köpa=)
Vad händer annars då? Nej inte ett jota, vill boka mig till Madrid med min Kanada-Crew men får göra det när jag SÄKERT vet hur april ser ut...Johanna, dont worry, one way or another, I´m there!=) Har spenderat dagen med mor i H-stad, inget spännande dock utan rent häng med morsan haha. Resten av veckan blir det jobbsök, har sökt 30 jobb denna veckan och det finns en hel del jag skulle vilja ha men inte fan får man dem. Kanske dags för en språkkurs...i NYC kanske hehe. Känner nog att jag tappat engelskan lite under denna månad jag varit hemma, eller vad tror ni?

Nåväl, www.ams.se var det ju jag skulle kolla....

Later peeps! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0