S-e-x V-e-c-k-o-r a-v B-å-s-t-a-d!

6 veckor har nu gått av min tid i Båstad. Imorgon bär det av till Sthlm igen. Nervöst. Spännande. Skoj. Ska hålla tummarna för mig själv faktiskt.

Helgen har varit lugn med lite småutflykter till Malmö, Halmstad och soffan framför melodifestivalen. Fick en godispåse också, det var ju ändå lördag=) Nu ska jag på danspass på Friskis med M, har för mig att E skrev i sin blogg om detta "fantastiska danspass" men jag får lov att prova ändå! Sen ska jag packa och förbereda, Here we go again!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå hur har det gått?? Nyfiken så att jag spricker!!!

2009-02-23 @ 15:24:21
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0