Starten på vecka 4

Sen 19 års ålder har jag egentligen inte haft något riktigt eget hem. Jag har hela tiden vetat att jag ska någon annanstans efter en,tre och sex månader och därför aldrig brytt mig om att hitta något superbra boende eller inrett fint. Nu är det väl tänkt att jag ska hitta ett jobb som kommer hålla mig på en och samma plats i minst ett år eller två. Jag har faktiskt ifrågasatt om jag kommer klara det, att bo på ett och samma ställe så länge...Rastlösheten finns i mig hela tiden och än lever den. Men när jag såg en tavla idag som jag föll för så började jag fundera över hur min nästa (och första egna) lägenhet ska se ut och inredas så ser jag faktiskt fram emot det! Att få ha något eget. Bara det blir i någon av mina städer jag kan tänkas bo i.

3 veckor exakt har jag varit hemma och jag har press på mig att hitta ett jobb, Press från mig själv. 1 mars måste något ha hänt. Annars...Dock trivs jag bra hemma med päronen, mina aktiviteter och de vänner jag träffar. Allt har sin tid som man brukar säga, och det jag gör nu behövs inför framtiden. Nu börjar jag dock planera för skidåkning, Glasgow, London och Paris. Att jag inte varit i Paris på snart två år, nej så kan vi ju inte ha det.

Ciao

Ps- Ikväll blir det hederligt vattenbad med fotsalva för fötterna, kanske det enda som behövs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0