Utmanad!

Utmaningen: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 (eller minst 4) personer som du utmanar.

1)  Jag pratar med mig själv, typ hela tiden. På engelska eller franska, aldrig svenska faktiskt. Därför tycker jag om att vara ensam så att jag kan prata...Retarded.

2)  Jag har samtidigt som jag pratar med mig själv, alltid dagdrömmar. All the friggin time. Vardagen blir ju lite roligare på det sättet.

3)  Jag älskar bloggar och lägger tyvärr ner alltför mycket tid på att läsa alla människors skit. Hur de åt sina korvamackor, satte på sig strumpbyxor och fixade kvällsmåt åt älsklingen. Trots att det är helt onödigt vetande tycker jag fortfarande det är roligt.

4)  När jag är ute och promenerar och inte vet om jag ska hälsa på den mötande personen eller ej, tar jag upp ipoden eller telefonen för att "låssas" ändra låt eller kolla "inkomna" sms....Det händer ganska ofta haha.

Jag kan ta mig tusan inte komma på fler än fyra....jag får återkomma med fler....sometime!

Jag utmanar:
Veronica
Erik
Ulrika
Pernilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Om du ska utmana mig maste du ju saga till :)

2009-02-05 @ 19:57:51
URL: http://veronicaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0