Vecka 7, dag 2

Sitter och blickar ut över Gärdet som är snötäckt, vitt och härligt. Igår fick S mig att se Twilight, en film jag var övertygad inte alls skulle tilltala mig....yeah well it DID! Mysig, kärleksfull och i filmen är ju Rob P bara sådär sjukt underbar och man vill bara att han ska komma och ta en!=) Ser redan fram emot andra filmen, funderar kring ifall jag ska läsa böckerna...
Nåväl idag ska jag in till shoppingstråket och promenera runt lite, njuta av storstaden. Det är ju bara så att storstäder tilltalar mig grymt mycket. Om nu allt går som jag vill och önskar så kanske jag bor här snart....den som lever får se.
Stannar här tills onsdag, sen bär det av hemåt igen,förhoppningsvis med något besked gällande framtiden.

En blogg att rekommendera är ju ändå http://browni.blogg.se, hennes senaste inlägg med egengjorda bilder är FABOLUS! Eftersom jag är lite ringrostig i Photoshop ska jag minsann ta itu med det nu när jag kommer hem, jag ska bli en photoshop prinsessa!

Nu vill jag se "He's just not that into you", jag har väntat på den filmen sen i september. C'mon now!

Ciao 

Kommentarer
Postat av: emelie

hihihi. Det är alltid roligt att kunna roa sina medmänniskor. jag har nog lite för mycket fritid asså.haha. Jag ska ner och kolla ett frivillighetscenter idag. Ska se om jag kan bidra med min tid för någon bra grej=)



Hört något från jobbet?



Den där dansken har kommit ut från arresten nu. Han snackar om det som att det är det coolaste som hänt! Kan du tänka dig vilken IDIOT han är.maj good

2009-02-24 @ 15:05:40
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0