1/1-09

Happy New Year y´all! Det har varit en BRA första dag på året. Inleddes med en skön promenad på stranden med U. Därefter blev det frukost och sen kom jag och U på hur mycket vi båda gillade Beyonce!! Så hela lägenheten skrålar av Beyonce, hehe. Loves it! Sen bar det av till target för lite shopping och sen hem för vegetariska burgare och sallad. U är vegetarian så jag har redan blivit influerad att prova, mumsigt.

Imorgon är det mer shopping som gäller, vill ju få med mig några godbitar hem från detta GUDomliga land....

Anyway...nu ska jag sjunga med i den superba musiken som skrålar...

"Cuz If U liked it, u shoulda put a ring on it ohohohohohohooho"


Ciao

Kommentarer
Postat av: Erik

Vilken tur för dig att det kom nån som står ut med Beyonce! Nu kan du fortsätta spela "all the single ladies" tills öronen trillar av:P Eller if i were a boy...



BRA jobbat med städningen förresten! Har varit sjuk och inte riktigt orkat skriva snälla saker. Sorry.

2009-01-02 @ 13:58:58
URL: http://www.rokaas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0