7 days to go.

Imorgon anländer praktikant nummer två. Spännande. Idag har jag varit den effektivaste av dem alla. Hoppade upp vid nio för att betala hyra, gå till gymmet och sen vidare till DMV för att sälja bilen. Sen blev att skaffa bankkonto åt U och sen shopping på smink och skoaffär. Mina väskor går INTE att stänga och än har jag ej packat färdigt eller handlat färdigt. Fasiken. Det blir att packa om och försöka sålla bort något...en kam kanske? Kan man ju köpa hemma hehe.

På fredag är min allra sista dag i San D och som den galna planeringsbruttan jag är, så är dagen redan utstakad. Det blir en lång promenad på stranden, sen en mani-pedi smtidigt som jag sköljer ner min sista(for now) Starbucks-kaffe. Sen ska jag ta bilen upp till La Jolla för att kolla på sälarna(som jag ännu inte har tagit mig tid att se).

My favourite San Diegan alla gånger.
Jag har from idag lämnat ifrån mig min telefon, så jag finns bara på min svenska telefon. FYI=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0