Back home in B-town

Jag kan ju inte säga att jag kommer flyga genom Tyskland de närmaste gångerna. Förseningar,förseningar och ja förseningar. men hem kom jag. Välbehållen. Föräldrar och mormor stod på plats för att hämta upp och sen blev det fika i lund hos brodern. Jag lyckades sova sju timmar innan jag vaknade trött men kunde inte sova mer. Så det var bara att hoppa upp och försöka komma rätt svensk tid.

Idag blir det till att gå igenom det berg av saker jag har liggande här hemma, presenterna från festen i Juni och packa upp. Har tyvärr inte köpt med något till min mormor så har lite dålig samvete för det....får bjuda på en fastlagsbulle eller ngt! Haha

Har precis suttit o kolla igenom bilder från 2002 USA. Det känns så avlägset och jag har inte samma känslor för de personer jag ser på bilderna. Det känns så avlägset, so unfamiliar. Strange. Men jag förstår ju att 7 år gör en jäkla skillnad. Dags för en stor kopp kaffe och lite redig svensk frulle. Mums.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0