Bloggfri kanske?

Eftersom jag ska leva i Båstad den närmaste tiden, utan jobb och sysselsättning så kan ni ju bara tänka er hur tråkig bloggen kommer bli=) Så jag har bestämt mig för att inte skriva så mycket nu. Hur kul är det att läsa " Jag gick upp, åt en macka och kollade sen på tv". Det är ju okej med sådana inlägg när man blandar med mer äventyrliga inlägg men annars..not so much.

Nu har jag iaf tre timmar tills jag ska på långpromenad så det är bara att söka jobb så det stänker om det. No excuses.
Vi hörs om ett tag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

det är genom att blogga om vardagen som man upptäcker att varje dag är ett äventyr ;)



Lycka till med jobbsökandet!

Kram

2009-01-12 @ 14:48:21
Postat av: Sanna

SANT- SÅ SANT SAGT!

2009-01-12 @ 14:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0