Busy bee...eller?

Jag tycker ändå jag har kommit in ganska bra i den svenska dygnsrytmen, i säng klockan halv elva och upp vid åtta. De senaste veckorna har jag haft vad man kalla för "ett liv". Massa att göra och definitivt inte tid att kolla alla serier jag följer. Men nu efter att ha lagt upp schemat för jobbsökning på förmiddagarna så har jag eftermiddagarna att slå ihjäl. Nu har jag följande avsnitt att se:

- 1 Californication
- 2 Crash
- 2 Gossip Girl
- 2 Desperate House Wives
- 2 Dirty.Sexy.Money
- 3 Grey´s anatomy
- 1 Heroes
- 2 My own worst enemy
- 3 Private practice


18 avsnitt sammanlagt=) Maj god. Då ska jag hinna med promenaden till motorvägen för att möta mamma, städa huset och besöka mormor, frissan och andra roliga personer. Livet är hårt, indeed=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0