Hyfsat nöjd ändå=)

Efter en knapp vecka hemma i Sverige och efter fem dagars jobbsök har jag nu en telefonintervju och en halv bestämt intervju. Inte så illa pinkat tycker jag. Jag menar, jag väntar mig ju minst två månader utan jobb innan jag hittar något. Idag har vi även satt en Canada-reunion i rullning. Mit t & J:s förslag var Paris men det möttes av ikke så positiva hejrop så det blir nog någon annan stad. Mig spelar det ingen roll, en kväll med min kanadianer kan hända var helst och det kommer bli galet. Ser jag fram emot. En tripp till Skottland och en till London är ju redan också prelli bokat så våren ska la inte bli såååå svår att genomlida.

Sen är det ju det där med pengar...Men har man nu inte rört sina besparingar alls under sitt 25-åriga liv så är det kanske dags nu! Nu ska jag joggilogga en runda.

Trevlig helg!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

good work darrrling

2009-01-18 @ 02:42:34
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0