Intervjubreak i Sthlm!

Så var ännu en arbetslös vecka över för moi. Dejligt. En intervju till avklarad på den palestinska ambassaden i sthlm. Det var sjukt nervöst med tre medelåldersmän runt om mig. De ställde massa frågor och jag svarade så gott jag kan. Arbetsuppgifterna verkade mycket roliga däremot är jag lite tveksam till den arbetsmiljö och de personer jag skulle arbeta med i så fall. I min situation kanske man inte kan säga nej till ett arbete men samtidigt måste man kunna känna att man ser fram emot att arbeta med dessa personer. De tryckte hårt på att hierarkin var väldigt påtaglig på arbetsplatsen. Men jag har inte fått jobbet så än så länge behöver jag inte tänka i dem banorna.

I Stockholm träffa jag S och M- ljuvligt att hänga med dem! Jag såg även Maud Olofsson(satt i en byggnad och arbetade) och Ebba von Sydow(satt bredvid mig på kaféet) under min tid där, så jag var nöjd med vistelsen, ett litet break i jobbsökandet.

Livet är bra konstigt, man skapar sig så många minnen och jag gick faktiskt och skrattade på min promenix åt allt som hänt under åren sen jag "flytta hemifrån". Lovely. Även om det finns mörka moln ibland så lyser solen oftast och jag vill inte ändra en endaste sak. Man måste la komma ihåg att livet är kort, att göra det bästa av det man har och försöka se framåt och inte vara för hård mot sig själv i alla lägen, man är bara människa .

Klyschigt men ibland känns det som det måste sägas=)

Ciao

Ps- Fler behandlingar kommer i nästa vecka! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0