Location Båstad - vecka 2

Så var helgen över. Iom intervjun imorgon så är jag nervös men det får gå som det går, det är ju inte på liv och död som min kära mamma säger! Jag kom och tänka på tre figurer jag träffat under 2008. Tre av de roligaste filurerna jag någonsin stött på, ja jäklar vad jag uppskattar roliga människor, bara att tänka på dem får mig att nästa brista ut i skratt. Loves it!

Var faktiskt på innebandy-match idag, med Henke Larsson på plan. Ja faktiskt så har han svidat om och grabbat tag i klubban för att starta en ny karriär. Han fick dock ej spela så mycket utan satt mest och värmde bänken åt sina medspelare men det är la inte fy skam för HBG-spelarna och säga att Henke Larsson värmer bänken åt MOI=)

Dags för ny vecka, nya jobb att söka, fika med en gammal vän i H-town och ett kärt återseende med kusselinen, sweet!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Henke får värma min bänk anytime! :)

2009-01-19 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0