Lockigt hår- bara för unga flickor?



För ett tag sedan skickade jag en fråga till Veckorevyns sminkredaktör för att förhöra mig om en sak. Jag sa att jag inte befann mig i Sverige så jag kunde inte läsa svaret i tidningen och hon mailade snällt tillbaka svaret.
Igår när jag kom hem hade mamma köpt veckorevyn till mig och när jag låg och läste den i natt hittade jag min fråga! Dock har hon skrivit dit ålder....ptja JAG ska inte klaga men hur kan hon fått för sig att jag var 20? Var frågan så omogen? Jag vill ju bara ha lite mer lockar?
Men nu har jag iaf tagit reda på detta med, en del av mina behandlingar jag gör för er läsare.  Sooo try it!

Tack S för en sjukt mysig frukoststund, hoppas det blir snart igen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

tihihi.d e ju för att läsarna är typ 15. då kan ju inte frågan vara från en 25åring. de e ju nästan tant när man är i den åldern... kul att hon svarade iaf=)

2009-01-25 @ 20:01:18
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Marresmamma

Jag håller med Emelie, du är ju lastgammal, veckorevyns läsare är ju (max) 15... Och du borde fråga mig, inte veckorevyn. Sånt här är ju min hobby/ livsintresse!!!

2009-01-26 @ 23:05:46
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0