Nåja

Okay, så jag var kanske lite hård i mitt förra inlägg, man kan inte komma överens med alla, vi har alla olika personligheter och våra klaffar inte. Jag har officiellt avsagt mig allt ansvar för konsulatet från klockan tolv idag. U har tagit över hemsidan och allta mina dokument så jag kan inte göra mer för henne eller den andra.

Igår var jag för sista gånge på PB Bar and Grill. Grannpojkarna,A,S och de nya praktikanterna joinade och de åts några goda tacos. Sen tog jag och A och S en lång promenad på stranden för att snacka. Mysigt.

Idag efter jobbet ska jag och U åka och shoppa lite i Fashion Valley, ska inhandla det sista innan jag beger mig över atlanten igen, vem vet när man kommer hit och kan gå på VS igen=) Jag fick packa om och slänga lite saker igår för att få mer plats för nya saker, dock kan jag fortfarande inte få igen mina väskor, retarded.

Sista dagen på jobbet imorgon ever, sista gången som konsulär assistent. Får jag säga det själv så har jag gjort relativt bra ifrån mig och jag känner mig starkare och bättre som person. Life is good.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0