Om jag mår bra?

Ja förutom den psykiskt och fysiskt ansträngande jet-lagen så mår jag alldeles förträffligt! Även om "jag-har-inget-jobb" tankarna hänger över en så kan man se de där tankarna som positiva också, jag har inget jobb och kan därför söka vad jag vill och flytta nästan vart jag vill. Så jag kan bara för tillfället njuta av att bli omhändertagen av mina superba föräldrar som köper skvallertidningar(trots att de ej gillar att jag läser dem=), fixar goda middagar och finns där hela tiden. Man skulle kunna tro att man var 14 och inte snart 26(YIKES!)

Idag regnar det mysigt utanför fönstret och jag ska fixa med min praktikrapport, söka jobb och spela musik på högsta nivå. Äta pickles till frulle och dricka stora mängder kaffe. Blogguppehållet, nej jag tycker ju det är så roligt att skriva=)

Lata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0