Sanna- land

Så vad har hänt i Sanna- land då? En intervju avklarad och en andra på gång. Denna gång i Jönköping. Ja ni hör ju hur begeistrad jag är över vart den är...men jag får la ge det en chans, right? Annars har det varit mycket promenader, dans, häng med kompisar och familj och jobbsök såklart. Vi har också prelly bokat både Skottland hos E och Madrid med Kanada-crewen, delicious! Jag kan ju dock ej boka för jag vet ju ej var sjuttsingen jag kommer vara....

Imorgon blir det heldag med stjärnan från H-town och vår mormor/farmor, naglar ska fixas och en malmöit kommer hem till helgen- deluxigt.

Såg ni idrottsgalan? Robert Gustavsson som Per Gessle- Det roligaste jag sett på länge.
Såg ni Viktoria Silvstedt- My perfect life? Det tragiska jag sett på länge, här går hon runt och har svårt att prata svenska men sen när hon får och kan prata engelska, låter hon värre en ngn jag känner. Plus hela programmet var bara dåligt och tråkigt.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0