Stal en lista=)

Vill...verkligen ha ett av jobben jag sökt idag
Önskar...att det blir mer snö!
Har...väldans bra föräldrar
Kan...se mig bo utomlands inom två månader
Ska...läsa färdigt boken jag håller på med och börja med hennes BFFs bok=)
Hoppas...att jag snart kan boka biljett till Glasgow
Hade...kanske varit tvungen att läsa ansökan med förstoringsglas..
Måste..fortsätta tänka positivt angående allt
Borde...dammsuga och våttorka golven åt mamma
Drömmer...om en lägenhet
Känner...mig glad för dagen
Ser...fram emot bio, kusinen och lösgodis imorn!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till med jobbsokningen...och visst ar listan bra :) Kram

2009-01-23 @ 15:05:42
URL: http://veronicaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0