Tradera is no more.

Min karriär som Tradera-försäljare har gått i graven. FIck sålt flera flera saker och känner att den karriären är över. Gone. FInito. Sluss. Nu har jag en karriär som vikarie framför mig. Eftersom jag inte fått något jobb på dessa 8 veckor jag varit hemma har jag anmält mig till vikariepoolen i Båstadkommun och kommer efter min Skottlandresa att försöka tjäna några slantar på det. TILLS jag får ett ordentligt jobb. Får jag några slantar så kan jag ju iaf resa runt lite mer. Får la passa på medan man fortfarande inte jobbar tänker jag.

Vad skönt det känns att ha fått ha internet i flera timmar nu, fixa hem filmer, serier, söka några jobb och prata lite med omvärlden. Även om jag är den trååååååååååkigaste att prata med just nu så döljer jag nog det ganska väl=) I love MSN på det viset!
Nu ska jag läsa om min favoritkock i den nya Café, dricka kaffe och irritera min bror!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0