Bjärebygd!

Mamma och jag tog bilen runt bjäre för att lära känna min hemby. Där jag bott i 19 år. Vissa av ställena har jag aldrig hört talas om. Så efter en timme runt om Grevie, V Karup, Kvinna böske and god know where så vet jag nu lite mer om byn jag promotar till resten av Norden! Eller världen kanske jag ska säga, vi hade några indier förra året som letat sig upp till bjäre....

Imorgon blir det jobb, promenad, ishockey, och packning för på fredag far jag till Sthlm och ska hänga med den coolaste Stockholmarn! Ska bli wonderful att komma iväg en helg till den kungliga huvfudstaden=)

Idag startade jag och E ett projekt, vi får se hur det går men det ska bli skoj att ha att knåpa med på fritiden!=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0