Brinna för min franska kanske?

Sååå min franska har börjar bli sämre. Men för att göra den till det den var när jag senast var i Paris så har jag hmmm "lånat" hem en del franska filmer för att friska upp le francais. Som taxi-filmerna som är sjukt roliga. Nid de Guepes, Nos amis les flics och Parlez-moi de la pluie. No subtitles, just me and the french. Yesseri.

Min vän E gjorde något grymt modigt häromdagen. Stående ovation till dig E. Så det har inspirerat mig, finns inte tid för att vara feg. Här ska det varas modig. Vet bara inte redigt HUR än men på något sätt ska jag det...=) Som du E=)

Jag vill hitta något att brinna för. Som vissa brinner för sitt jobb, sin hobby eller ja vad tusan de än brinner för. Jag vill go all in i något. Jag tycker om mitt jobb men jag brinner inte för det. Jag gillar mina hobbies men jag brinner inte för dem. Jag vill vara 100 000% into något, som jag vill fixa och dona med....mmmmmmeeeeeeen VAD?


Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Söta sanna jag utgår ifrån att du syftar på mig och dina peppmeddelande värmer verkligen. Dock kommer mitt skadade ego ta tid på sig att återhämta sig från den här ytterst traumatiska händelsen. I tell u.hahahahhaha

2009-05-25 @ 22:52:55
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Emelie

Söta sanna jag utgår ifrån att du syftar på mig och dina peppmeddelande värmer verkligen. Dock kommer mitt skadade ego ta tid på sig att återhämta sig från den här ytterst traumatiska händelsen. I tell u.hahahahhaha

2009-05-25 @ 22:54:49
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0