Diversity

Måste alla säga att det är varmt hela tiden? Alla blogginlägg heter typ "usch vad varmt det är, ojojoj vad varmt det är, helskotta vad varmt vi har det" Alla man möter på stan kommenterar det. Visst fasiken är det varmt men why the hell comment on it?? Hör jag en till som säger det...mummel mummel

Har jag sovit inatt? Nej två sms från Skottland väckte mig med några timmars mellanrum och sen ett sms från en kompis till bror min som ville ha skjuts till Ä-holm. Inte heller får jag i mitt sömndrunckna tillstånd rätt på av och på knappen för ljud så vakna gjorde jag, varje gång. =)

Solat och simmat denna underbara dag och den fortsätter med grillning på altan- LOVELY!

Idag visade min mormor ett brev för min föräldrar som jag skrivit 1990:
Hej Mormor,
kan jag få låna 34 kr för jag vill köpa en likadan bok som Jenny(kusselinen) har? Om Lidi och Lofsen. Den vill jag ha.
Ja___  Nej__

Hon har aldrig fått tillbaka dem pengarna så jag ska köra dit imorgon och betala tillbaka. Rätt ska vara rätt, right?=)

Imorn är det 1a juni och P-skiva gäller i hela Båstad samt att man INTE får parkera överallt så nu blir det lättare att komma fram. Jag ska INTE köra mer bil from nu. Båstad+ bil på sommaren= Katastrof.

Ciao

Värdiga vinnare i Britain´s got talent och jag skulle inte ha ngt emot ashley...not at alll=)

Kommentarer
Postat av: Erik

Bra inlägg, men fy va varmt det är...

2009-05-31 @ 22:22:07
URL: http://www.rokaas.com
Postat av: Emelie

Muhahaha. Förlåt att jag alltid håller på och trakasserar dig med massa fylle sms=) Du får ringa och messa tillbaka mitt i natten i hämnd syfte.tihihi

2009-05-31 @ 23:30:13
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: sanna

fast erik....det ÄR ju faktiskt varmt, det går ju inte inte att säga haha

2009-06-01 @ 13:02:55
Postat av: Anonym

haha. klockrent babe!

2009-06-05 @ 19:41:22
URL: http://micela.freshmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0