Du ser för snäll ut.....

För några år sedan när jag arbetade i Korvkiosken så kom Fredrik Belfrage(googla om ni ej vet vem det är) och köpte cigaretter. Han var sjukt otrevlig och jag kommer ihåg honom just på grund av hans otrevlighet.
Idag kom han in på turistbyrån och frågade M (min kollega) om några saker. Han var trevlig och behaglig. Jag berättade för M och hon sa:

-Jamen du ser ju så snäll ut, det är säkert därför han och andra kan vara otrevliga....

Är det så det är? Ser jag ut som ett jävla MÄHÄ? Ser jag ut som varsågod kom och kör över mig? Eller ser jag så snäll ut att de tror att jag inte kan bli arg och vara bestämd? Hmmm tåls att fundera på=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0