Eh Va?


Dagens: Hur tänkte du??
Dessa galet komiska rappare....inser att de är rika, köper massa äkta smycken (och massa oäkta som de kan ha på sig ute) sen när de inser att de är panka försöker de sälja de oäkta först( som stupid ish kanske tror det är real hehe) sen får de sälja resten efter sin one hit wonder. Ja det är bra roligt det.... Nu tycker folk att de RIKA människorna ska ha sympatier för oss normala vanliga och inte spendera så mycket pengar, inte leva som att de har pengar utan dra ner på sina pengar....spännande det där....?!

Jag var ensam på spinningen med ledaren igår. Då fanns det ingen möjlighet att slinsa...jag körde järnet. Jag och Bosse. Lovely. Jag längtar till helgen, ska än en gång ge mig ut på jakt efter den där klänningen jag nu sett i fem H&M men inte i rätt strl....i Halmstad då? Sen blir det fest- SWEETNESS!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0