Härlig weekend!

Jag fullkomligt älskar mina små utflykter. Denna helgen med S har varit totally FAB! Efter att ha uppdaterat varandra på varje aspekt av våra liv blev det brunch på the one and only brunch place - SIRAP! Därefter shoppade vi loss och njöt av Sthlmssolen. Därefter stod Bounce på tur.  Som jag har längtat tills denna föreställning! Och visst tusan var det bra, de är asgrymma dansare och hela showen involverar oss i publiken, då de dansar med oss, runt oss och ovanpå oss! Lite spretig föreställning om det ska vara något på minussidan men med J och F på scenen, ja hur kan det bli tråkigt att titta, maj god vilka snyggingar! Helt klart värt varenda öre!



Efteråt gick vi och mötte upp Ss vänner och drack vin på imperiet på söder, mycket trevligt ställe med snygga pojkar vart jag än tittade, Sthlm really is the shit!

Nu ska jag snart sätta mig på flyget söderöver igen för att ladda för BEYONCE imorgon i Gbg! Det kommer bli helt FAB!

Jag kom på mig själv igår när jag och S släntrade runt i stan att jag är helt och fullkomligt supernöjd med mitt liv just nu. Jag har ett skoj jobb som jag trivs super med, jag har superba vänner jag kan åka och hälsa på och göra roliga utflykter med, jag kommer ha tillräckligt med kosing i höst för att kunna flytta dit jag vill flytta, göra den Paris- resa jag vill göra. Jag är på väg mot mitt mål och inget , ja inget känns jobbigt eller osäkert. Jag vet exakt vad jag vill med mitt liv och känslan av att veta är viktigare än något annat. Jag säger som Brandy:

I´m sitting on top of the world!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0