Helghärligheter

Expressen,DN, dagbok, Australia-film, choklad, vatten, kalender, projekt B och min stoooooora säng. Så tänker jag spendera söndagen tills det är dags att spinna vid fem.
Igår samlades fyra av mina gamla vänner från 9an hemma hos moi. Vi käkade pizza och chips, drack vin, dansade och snackade en sjuhelvetes massa! Lovely. Sen for(influerad av norrlänningar) vi till ett tomt Pepes. Ja det var sannerligen inte möe folk, vilket var lite tråkigt men vi shakade loss utav bara den ändå.
Time för ny jobbevecka och nu har jag två veckor framöver med nästan inget planerat...men det ändrar sig säkert=)
Island tycker jag skulle vunnit, bäst helt klart, Norge, visst fine, glad låt men värst bra var den inte!




Ciao

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:59:45
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0