Inte-gjort-ett-smack-helg!

Så vad har jag lärt mig efter en helg av film,bok värvat med bloggar, godis och mer film och bok?
Att det är okej att ta en helg där man inte gör ett smack. Att det finns sjukt många kassa bloggar such as Linda Rosings megatråkiga blogg. Att de flesta chick lit böcker är ett och detsamma och att jag nu efter två chick lit böcker i rad ska läsa "The Audacity of Hope" av Obama. Kan behövas.

Två och en halv vecka kvar av praktik innan sommarjobb drar igång. Då är det även dags att börja söka arbete inför hösten. Så var man där igen. Pust. Nåväl. Min vän E har fått jobb, heja E, så jäkla grymt. Att han inte kan hänga med MOI hela den dagen när jag är i Gbg...ja jag förlåter det, jobb är väl en OKEJ ursäkt...=)

Dags att läsa färdigt boken, se färdigt Taxi, och snart svida om för spinning. Jag är redo för sista veckan i maj- Bring it on!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅÅÅÅ jag vill inte gå till jobbet sanna. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Maj frekkin god!!!!

2009-05-25 @ 07:07:01
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Emelie

Non mais c le mec. Mais il n'est pas ici. mihihihi. Jaja jag är ju här iaf=)

2009-05-25 @ 09:06:21
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ehhh il est arrivee. merde merde merde merde merde merde

2009-05-25 @ 09:09:50
URL: http://brown.blogg.se/
Postat av: Sanna

Je vais te dire un truc: Mohahahahahahahahahahahahahahaha

2009-05-25 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0