Klänningsjakt


Det bästa med att bo hemma är att jag kan sno föräldrarnas tidningar. DI Weekend är lätt favoriten. Alltid roliga och intressanta reportage, som idag t ex intervju med Petter om fildelning och en artikel om allas vår korta lilla franska president. Najs, bättre än så kan inte fredagsmorgnar bli tror jag. Det lär får bli en egen prenumeration när jag väl flyttar.

Nu är mor min på väg hem från Norge med den klänning jag letat efter i flera veckor...det var nämligen så att jag hittade denna klänning men inte i rätt strl. I Hbg var det. Jag fortsatte jakten i Sthlm och var inne i sex olika affärer för att hitta... men icke. Dock ringde mor i onsdags och sa att hon nog hittat den...efter långa förklaringar från oss båda tror vi nu att det är denna klänning hon fått med sig hem....varför skaffade jag aldrig MMS- funktionen, får nog göra det nu när jag bytar telefon..

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0