Lyckliga jag

Åh vad underbar hon är! Beyonce! Jag lyckades komma riktigt nära och fick typ stå ansikte mot ansikte mec henne och gud vad liten och vacker hon är! Sen att komma nära dansarna var inte direkt fel heller....Konserten var superbra och jag är precis som jag är efter konserter, sådär glad och bestämd med klara mål för vad jag ska göra med mitt lilla liv. Precis som om hennes succe triggar mig...det är bra konstigt det där.
Dagen har varit extremt hektisk och nu ska jag Sanna AKA Trötter hem och spinna för att sen jobba lite på mitt och Es projekt innan jag får sova. Man klagar att man aldrig är ledig kanske men fasiken vad roligt det är när man har massa saker på gång och saker som är roliga!! Life is gooooooood=)

Det är nästan lite galet vad livet känns bra just nu, en forskare sa en gång på Skavlan att vi har ungefär tre månader i rad som vi är lyckliga sen går det neråt igen för att sedan återigen gå uppåt....så jag säger att mina tre började.....i lördags! Det var då jag, ståendes i rulltrappan, vände mig till S och sa: Livet är bra fantastiskt ändå, det blir inte bättre än man gör det och väljer man att göra det dåligt med idioter till killar, fel jobb, fel vänner, ja då är det dags att ta sig ur det. Man kan tyvärr inte skylla sin olycklighet på någon annan (OFTAST) än på sig själv. WORD.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var visdomens ord som ploppade ut från dig idag=)

2009-05-12 @ 21:52:17
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0