MAJ

Kan det vara så att intresset för bloggar börjar ebba ut? Eller är det bara jag som börjar tröttna rejält på folks alla möjliga inlägg om out fits,åsikter, ilska och skit? Jag bloggar ftf själv, I know men ändå...nu för tiden skummar jag snabbt igenom bloggar och ibland låssas jag bara att jag läst dem och trycker i knappen redan läst inläggen. (Inte vänners bloggar dock).
Hur roligt är det egentligen att läsa BB, och alla de andra flickornas bloggar...eller har jag kanske bara en anti-blogg dag?

Med tre egna inlägg denna dagen..dubbelmoral på hög nivå. Men det var som jag sa till mor när jag beklagade mig över hur mycket regnskog som skövlas pga vårt slöseri med papper SAMTDIGT som jag säger mig INTE VILJA källsortera, dubbelmoral har jag massor av, men vad kan man hjälpa det när man bott 19 månader av sitt liv i dubbelmoralens land? Den smyger sig lixom in i personligheten.

Ligger fortfarande och småmyser åt filmen, det var som om dagen blev än ljusare och det känns roligt att leva. Alltså det har det ju alltid gjort men idag har jag fått så många idéer, klarheter och nyheter att första maj fasiken i mig varit en av årets bästa dagar!

Det blir många konserter iår,Brittan kommer till Köpenhamn så jag får ta mig dit med. Egentligen om jag ska vara helt ärlig så är jag inte alls lika förtjust i B som jag var innan, men konsert, shopping och hotellnatt med kusinen säger man väl inte NEJ till, eller hur?=)

Maj månad kommer bli superbt bra, det känner jag, som en lång soldränkt startsträcka till sommaren! U gotta love it!

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0