Ringlös

Det finns en anledning till att jag inte ska använda saker jag får eller som jag köpt och betyder mycket för mig. Ringen jag fick i födelsedagspresent är borta sen fredagen och jag är livrädd att jag tagit av den på solariet och sen gått. Den lär ju INTE finnas kvar när jag kommer dit om tio minuter. Ser någon en fin ring ligga i ett solarium så tar 9 av 10 personer.
Det gör mig väldigt ledsen att jag glömt den för ja, mamma lär ju bli ledsen att jag tappat bort den, och jag är sjukt arg på mig själv att jag inte kan hålla ordning på mina saker.

Imorse ringde någon mig från dolt nummer....folk ringer aldrig mig före 10 på förmiddagen, vem kan det ha varit och vad vill dem klockan åtta på morgonen? Spännande=) Man får hoppas det ringer igen...men det är ju säkert inget viktigt...

Måndag morgon, ringlös och ingen sol, kan det bli en tråkigare måndagsmorgon?


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0