Skapar debatter!

Jag startade en debatt idag. Efter spinningen igår sa ledaren att " ja, nu ska ni inte gå hem och äta, för då förstör ni fettförbränningen"!! Okej tänkte jag, då vet man det. Idag efter spinninge säger dagens ledare " Då ser ni till att gå hem och äta något nu, så träninge ger resultat"
Normalt sett brukar jag ALDRIG fråga eller säga saker i ett stort rum med människor, men idag kunde jag inte hålla mig, såjag frågade, WHATS UP lixom, du säger en sak, han igår en annan?
Och snacka om att få folk engagerade, alla började prata och säga nej men GUD VAD FEL HAN HAR, du måste ÄTA, annars försvinner musklerna, DU MÅSTE ÄTA! Alla hade åsikter och tankar och kom fram till mig efter passet, haha.
Lite roligt ändå.


Det är spännande ändå med humöret. Hade en underbar dag men helt plötsligt bara vände det och allt känns just nu bara skit, vad är det som nu gör det? MegaMysko, nåväl det går väl över tills imorn!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart de går över. Man måste ha en skitdag ibland för att de bra dagarna ska vara ännu bättre serrö. hehe

2009-05-13 @ 22:21:38
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja du har givetvis rätt för idag känns d ju härlish encore =)

2009-05-14 @ 08:36:35
Postat av: Erik

Ha! Bra! Ifrågasätt dom som verkligen ska kunna sånt! Jag tror att om man inte äter efteråt så kanske man förbränner mer, men antagligen lika mycket muskler som fett, eftersom det är lättare för kroppen. Och om man äter direkt efteråt så är ju fortfarande metabolismen hög, och man slipper förbränna muskler, men blir inte av med lika många kalorier... Kanske, eller nåt.

2009-05-14 @ 17:07:50
URL: http://www.rokaas.com
Postat av: Sanna

Ja det där blev jag ju klokare på=) men tack ändå....!!

2009-05-14 @ 19:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0