Smittar av sig- både skratt och energin från scen!

Min väninna har det mest smittande skrattet ever. Av någon bisarr anledning kom jag att tänka på det imorse. När hon väl kommer igång, ja då kan man inte längre skratta åt det som sades eller gjordes utan mer med henne för hon låter så sincerely glad. Man vill oftast kittla henne för då börjar hon MEN jag vet ju att hon hatar det...=) Nåväl, eftersom jag inte fått tummarna ur och åka och hälsa på henne så vet jag nu att om typ TOLV veckor kommer hon till Båstad- Halleluja!!! Då har vi typ inte setts på....1 år och en månad, LONG OVERDUE. Pallra dig hit nu E=)

Ny vecka och om en halvtimme beger jag mig till el worko, men det blir ju bara en kortisdag för ikväll som ni vet:

Det är total lycka att gå på hennes konserter, bara så du vet Poop-E, att få höra single ladies LIVE för första gången- Total AWESOMENESS!=) När jag såg henne 2007 var jag i total awe efteråt, aldrig sett någon ge så mycket på scen som hon.
Till helgen blir det lite av klassfest/reunion med folk från högstadiet, spännande! Även om jag ftf har kontakt med de flesta ftf så ska det ändå bli skojsigt...!

Happy Monday!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0