Turistbyrån

Det är ändå jätteroligt med de härliga sakerna som folk ringer och undrar över!

- Hej, jag skulle vilja veta, det finns ett äventyrsbad i norra Tyskland. Vad heter det?
- Eh, jag kan se vad jag kan hitta på nätet....(efter en stunds sökande)nej jag kan inte få fram något, tyvärr
- Men hur kan du inte veta det?
-Eh hehe, jag jobbar ju för att promota och upplysa folk om Båstad och Bjärehalvön...
-Ja allså jag trodde du visste detta..
-Kanske om du ringer en turistbyrå i säg hmm..Tyskland??
- Nej det tror jag inte hjälper...
-Malmö ligger ju närmare, de kanske har en aning?
- Jaaa det vet de säkert, tack då

"Blank stare"

Kommentarer
Postat av: Erik

Hahahaha!

2009-05-15 @ 20:29:08
URL: http://www.rokaas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0